شناسایی ۴ مظنون و دستگیری ۲ نفر در رابطه با قتل مهرجویی

 

شناسایی ۴ مظنون و دستگیری ۲ نفر در رابطه با قتل مهرجویی
سردار منتظرالمهدی خبر داد؛
شناسایی ۴ مظنون و دستگیری ۲ نفر در رابطه با قتل مهرجویی

سخنگوی فراجا گفت: کارآگاهان درباره قتل داریوش مهرجویی به سرنخ‌های جدیدی رسیدند و در این رابطه چهار نفر مظنون شناسایی و ۲ نفر دستگیر شدند.

 به نقل از خبرنگاران جوان، سردار سعید منتظرالمهدی روز یکشنبه درباره آخرین اخبار قتل داریوش مهرجویی گفت: کارآگاهان به سرنخ‌های جدیدی رسیدند، استقرار تیم‌های ویژه پلیس و حضور شخص رئیس پلیس آگاهی فراجا به همراه کارآگاهان زبده کشف قتل از همان ساعات اولیه در محل حادثه حکایت از اهمیت موضوع و پیگیری پلیس برای کشف این حادثه ناگوار را دارد.

وی ادامه داد: همه دلایل موجود در صحنه جرم توسط کارآگاهان قتل جمع‌آوری شده و عملیات بررسی صحنه جرم ساعتی پیش به اتمام رسید. کاراگاهان در حال تجزیه و تحلیل ادله برداشتی از صحنه جرم هستند؛ تاکنون چهار مظنون شناسایی و ۲ نفر از آن‌ها دستگیر شده است و ۲ نفر دیگر نیز بزودی دستگیر خواهند شد.

منتظرالمهدی افزود: در ویلای مرحوم مهرجویی دوربینی وجود نداشته است و دوربین‌های ورودی شهرک نیز از مدت‌ها قبل خراب بوده و کار نمی‌کردند. با این وجود اطلاعات برخی از دوربین‌های موجود در مسیر و اطراف توسط کارآگاهان تخلیه و در حال بررسی هستند. سگ‌های ویژه کشف جرم رد زدنی‌هایی را بر اساس خون مقتولین که در مسیر فرار قاتلان پیدا کرده اند.

وی تصریح کرد: بالغ بر ۴ هزار خط تلفن مورد رصد قرار گرفته و عملیات لازم در حال انجام است و امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن قاتل یا قاتلان اصلی شناسایی شوند. پلیس به شدت در حال انجام تحقیقات است و اطلاعات لازم متعاقبا به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

داریوش مهرجویی و همسرش حمیده محمدی فر، شنبه شب ۲۲ مهر ماه در خانه خود در کرج توسط افراد ناشناس به قتل رسیدند.

مرحوم مهرجویی متولد ۱۳۱۸ و از جمله سینماگران صاحب سبک سینمای ایران بود و کارگردانی آثاری شامل گاو، دایره مینا، هامون، لیلا، سارا، پری، اجاره نشین‌ها، مهمان مامان، نارنجی پوش، سنتوری، آسمان محبوب و لامینور را در کارنامه دارد.

منبع : خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: #ارتش#ارتشی#ارتش_قوی#ارتش_ایران#ارتش_انقلابی#ارتش_مردمی #ارتش_فدای_ملت #بیداری_ملت#سرباز_وطن #صدای_ارتش
[ دو شنبه 24 مهر 1402 ] [ 8:14 ] [ فاتح ]
[ ]